Inderdaad, je hoort het goed, Celebrity is van plan om maar liefst 8,5 miljoen Dollar in haar Celebrity Solstice te investeren. Dit bedrag moet de Modern Luxury boodschap naar haar passagiers toe extra in de verf zetten. Ondanks dat de Celebrity Solstice nu al een dynamische diamant binnen de vloot van Celebrity is, wil CEO Lutoff-Perlo van Celebrity Cruises via de innovatieve revitalisatie van het cruiseschip haar klanten de ultieme cruisebeleving geven; het gevoel dat ze nooit meer van boord willen. Naar verwachting is het luxejasje tegen eind oktober 2016 aangetrokken.
A Taste of Film,Sushi on Five en een ultramoderne fotogalerij
En welke luxueuze veranderingen mogen we dan verwachten? Het meest in het oog springend zijn voor ons A Taste of Film, Sushi on Five en de Celebrity Solstice Photo Gallery. De naam zegt het al, bij A Taste of Film worden culinaire hoogstandjes en gastronomische gezelligheid van het scherm op je bord getoverd. Een unieke ervaring die je smaakpapillen plezier zullen doen. Bij Sushi on Five is het dan weer al sushi,sake en wasabi wat de klok slaat. Een à la carte menu met een dikke en delicieuze knipoog naar het land van de rijzende zon. Tot slot kijken we ook vol verwachting naar de Photo Gallery aan boord van de Celebrity Solstice uit. 25 ultramoderne touchscreens staan ter beschikking van de cruisepassagiers. Op de touchscreens kan men professionele foto’s gemaakt op de cruise bewonderen en ook meteen downloaden of bijvoorbeeld op sociale media delen. Tussen de touchscreens door zullen tal van kunstwerken de galerij een kunstzinnig kantje geven. Iets om naar uit te kijken!
Wil jij al dat nieuws weleens aan den lijve ondervinden? Boek dan nu je cruise op de Celebrity Solstice hier!