CruisReizen.nl Klantenservice
Zoek en Boek
Hoe zoek ik mijn cruise?
Via ‘Zoek en Boek’ kun je je gewenste gegevens invullen en daarna op de oranje balk ‘Zoek uw cruise’ klikken. Alle gevonden resultaten zie je op het scherm staan.
Kan ik mijn zoekresultaten ook verfijnen?
Ja, na de gegevens ingevuld te hebben bij ‘Zoek en Boek’ en je de resultaten ziet, dan kun je aan de linker kant via de Filter Zoekresultaten je keuze verfijnen.
Ik kan de cruisereis die ik zoek niet vinden, wat kan ik doen?
Je kunt contact opnemen met de reserveringsafdeling van CruiseReizen.nl via telefoonnummer 010-7200500.
Reservering maken
Hoe reserveer ik een cruisevakantie?
Zodra je je gewenste cruise gevonden heeft, zie je in de rechter kolom je boekingsoverzicht. In dit overzicht kun je klikken op de oranje balk ‘neem vrijbijvend een optie’.
Hierna kun je de gewenste hutcategorie kiezen en eventueel nog een hotel, vlucht of autohuur reserveren. Ook sluit je hier je gewenste verzekeringen af en kun je de gewenste dinerzittingen doorgeven. In het volgende scherm vul je alle persoonsgegevens in waarmee je de boeking na de betaling afrondt.
Wat moet ik doen als ik tijdens het boeken nog een vraag heb?
Je kunt te allen tijde contact opnemen met onze reserveringsafdeling op telefoonnummer 010-7200500.
Betalen
Hoeveel bedraagt de aanbetaling?
Na de totstandkoming van de reisovereenkomst dien je een aanbetaling te doen van maximaal 35% van de totale reissom plus de eventuele afgesloten verzekeringen. Indien je binnen 8 weken voor vertrek boekt, dien je de gehele reissom op het moment van boeken volledig te voldoen. In geval van een ‘non refundable’ aanbieding bedraagt de aanbetaling 100%.
Hoe dien ik de betaling te voldoen?
De betaling kun je voldoen door naar de volgende pagina te gaan: CruiseReizen.nl/betalen. Hier kun je de betaling via iDeal of Mr. Cash (België) voldoen.
Reisbescheiden
Wanneer kan ik mijn reisbescheiden verwachten?
Je ontvangt ongeveer 10 dagen voor vertrek je reisdocumenten.
Verzekeringen
Welke verzekeringen kan ik afsluiten?
Via de Europeesche Verzekeringen bieden wij zowel kort- als langlopende reis- en annuleringsverzekeringen aan. Daarnaast kun je ook een waarnemer/extra persoon meeverzekeren.
Hoe sluit ik een verzekering af?
De kortlopende verzekeringen sluit je af tijdens het boeken van je reis. Indien je een waarnemer/extra persoon wil meeverzekeren of een doorlopende verzekering wenst, kun je contact opnemen met onze reserveringsafdeling op telefoonnummer 010-7200500.
Wat is een annuleringsverzekering?
Deze verzekering dekt het financiële risico wanneer je je vakantie moet afzeggen of verplaatsen.
Wat is een reisverzekering?
Deze verzekering dekt het financiële risico bij geneeskundige kosten, ongevallen of bij beschadiging of verlies van bagage.
Wijzigingen
Kan ik mijn reis wijzigen?
Ja, dat kan. Het is belangrijk dat je direct contact met ons opneemt wanneer je een wijziging wil doorgeven. Wij zullen onze uiterste best doen om eventuele wijzigingen aan je geboekte reis zonder kosten door te voeren. Indien dit niet zonder kosten mogelijk is, dan laten wij je weten of, en tegen welke kosten wij de wijziging voor je kunnen uitvoeren.
Kan ik mijn persoonsgegevens wijzigen na boeking?
Ja dat kan. Het is belangrijk dat je direct contact met ons opneemt wanneer je merkt dat je persoonsgegevens onjuist zijn. Wij zullen onze uiterste best doen om eventuele wijzigingen aan je geboekte reis zonder kosten door te voeren. Indien dit niet zonder kosten mogelijk is, dan laten wij je weten of, en tegen welke kosten wij de wijziging voor je kunnen uitvoeren.