Carnival Cruise Lines houdt deze week een sociale mediacampagne waarbij bezoekers alle innovatieve en verrassende nieuwigheden van het cruiseschip de Carnival Freedom online kunnen bewonderen. Het 5 dagen durende #CarnivalFreedom evenement startte begin deze week en maakt gebruik van alle sociale mediaplatformen van de rederij: de @Carnivalcruise Twitter, de Instagram accounts en natuurlijk ook de Carnival Cruise Lines Facebookpagina. Via deze verschillende sociale mediakanalen wil de rederij Carnival Cruise Lines de nieuwe Fun Ship 2.0 drank- en eetgelegenheden, de nieuwe entertainmentactiviteiten en de familievriendelijke zaken zoals Dr. Seuss Bookville en Camp Ocean in de schijnwerpers plaatsen. De volgers van Carnival sociale media worden ook aangespoord om commentaren achter te laten en zo hun bevindingen met betrekking tot de makeover van het cruiseschip Carnival Freedom te delen.
Lekkere, nieuwe drink- en eetgelegenheden aan boord van de Carnival Freedom
Carnival Cruise Lines fans kunnen foto’s van de nieuwe Burger Joint, die in samenwerking met Food Network-ster Guy Fieri werd ontwikkeld, bekijken, alsook kunnen ze een kijkje nemen in de bars aan boord van het cruiseschip zoals de cocktailbar Alchemy Bar, de Caraïbische RedFrog Pub en de aan het zwembad gelegen RedFrog Rum Bar en Bluelguana Tequila Bar.
Kinderanimatie ten top
#CarnivalFreedom vestigt ook extra aandacht op de allereerste Dr. Seuss Bookville ontmoetingsplaats ooit, onderdeel van het exclusieve partnership van de rederij met Dr. Seuss Enterprises, waar leuke familieactiviteiten zoals de Green Eggs and Ham Breakfast, de Seuss-a-palooza Story Time en de Seuss-a-palloza Character Parade zullen georganiseerd worden. Fans kunnen ook een eerste kijkje in het Camp Ocean nemen. Camp Ocean is een marineprogramma waarbij kinderen van 2 tot 11 jaar oud zich in meer dan 200 door de oceaan geïnspireerde activiteiten kunnen uitleven.
Check zeker eens #CarnivalFreedom van rederij Carnival Cruise Lines en leer zo meer over dit geweldige Fun Cruiseschip!